Produk shurah,safi....

View previous topic View next topic Go down

Produk shurah,safi....

Post  JELITA on Fri Jan 30, 2009 12:57 pm

hellooo..em.sebenarnye..sye ni keliru..tak tahulah..mana stu yg bgus..sye gna produk shurah..tapi dh lebih dari sebulan takde perubahan pun..nak pakai produk safi tap takut muka rosak pulak..sbb tulah sye perlu sgt-sgt cadangan aanda semua.plezla..

JELITA
Newbie
Newbie

Posts : 2
Join date : 2009-01-30

View user profile

Back to top Go down

Re: Produk shurah,safi....

Post  Gongzhu84^^ on Fri Apr 24, 2009 2:15 pm

JELITA wrote:hellooo..em.sebenarnye..sye ni keliru..tak tahulah..mana stu yg bgus..sye gna produk shurah..tapi dh lebih dari sebulan takde perubahan pun..nak pakai produk safi tap takut muka rosak pulak..sbb tulah sye perlu sgt-sgt cadangan aanda semua.plezla..

mukan da jelita ka Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing

hehehe Laughing Laughing

asenye kne tggu 3 bln....tapi kalo x sabo bleyyy jek nk tuko laen hehe~
membe ai pkai safi cunggg flower Very Happy Very Happy

Gongzhu84^^
Newbie
Newbie

Posts : 13
Join date : 2009-04-23
Age : 32
Location : Dalam Tong

View user profile

Back to top Go down

Re: Produk shurah,safi....

Post  denzdenaz on Wed Apr 29, 2009 4:00 pm

Smile


Last edited by denzdenaz on Mon Jun 08, 2009 2:29 pm; edited 1 time in total

denzdenaz
Newbie
Newbie

Posts : 13
Join date : 2009-04-17
Age : 27

View user profile

Back to top Go down

Re: Produk shurah,safi....

Post  Gongzhu84^^ on Wed Apr 29, 2009 5:13 pm

denzdenaz wrote:
JELITA wrote:hellooo..em.sebenarnye..sye ni keliru..tak tahulah..mana stu yg bgus..sye gna produk shurah..tapi dh lebih dari sebulan takde perubahan pun..nak pakai produk safi tap takut muka rosak pulak..sbb tulah sye perlu sgt-sgt cadangan aanda semua.plezla..

Adakah anda sedang mencari pendapatan sampingan yang boleh menjana sehingga ribuan ringgit tanpa perlu menggunakan tenaga yang banyak?

Saya ada satu penyesaian untuk anda.
Program yang boleh menjana wang sehingga ribuan ringgit dalam masa singkat.
Revolusi ini di cipta untuk memudahkan orang menjana wang sampingan tanpa perlu bekerja keras seperti yang di lakukan oleh datuk moyang kita dahulu.
Program ini sangat senang untuk dilakukan oleh sesiapa sahaj termasuk lah golongan orang kurang upaya untuk menjana pendapatan sampingan.

Adakah anda ingin tahu apakah revolusi ini?
Revolusi ini di panggil Forex yang telah wujud pada tahun 80 hingga sekarang lagi dan telah terbukti ramai yang telah berjaya.
Tidak mahukah anda menjadi seperti mereka?
Jika anda ingin berubah dan ingin menjadi seperti mereka, anda adalah golongan yang paling bijak kerana pada zaman sekarang tidak ada lagi orang mahu bekerja keras dapat duit sikit tetapi bekerja sedikit dapat duit ribuan ringgit...

Jika anda besetuju untuk mengubah nasib anda sila layari :
www.hebat-forex.blogspot.com

Untuk pertanyaan mengenai forex sila emailkan :
anas_denz@yahoo.com / denzanas@gmail.com


apeni weyyyyyyyyyy.............................bosan ar Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad

Gongzhu84^^
Newbie
Newbie

Posts : 13
Join date : 2009-04-23
Age : 32
Location : Dalam Tong

View user profile

Back to top Go down

Re: Produk shurah,safi....

Post  Sponsored content Today at 4:24 pm


Sponsored content


Back to top Go down

View previous topic View next topic Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum