Ceramic

View previous topic View next topic Go down

Ceramic

Post  shah77 on Tue Apr 14, 2009 12:04 am

Pernah dgr jutawan ceramic? saja nak berkongsi maklumat. saya baru jumpa 1 website plan perniagaan yg sgt menarik. ada 3 pakej yg boleh dipilih ikut kemampuan.

Pakej A: untung sebulan minimum RM100
Pakej B: untung sebulan minimum RM200
Pakej C: untung sebulan minimum RM700

dividen bank pun tak sampai mcm tu kan? bukan skim cepat kaya
tapi anda jual ceramic. Nak jual pada siapa?
Boleh jual sendiri atau jual balik pada syarikat. Syarikat akan pasarkan.

Mudah kan? huhu...
Tak payah pening2 nak cari pembeli....

yg menariknya 1 plan utk dapatkan duit lebih dgn rebut pakej keluarga.
anda boleh senaraikan anak, suami, isteri, mak, ayah atau adik-beradik anda jd downline anda.
Seorg downline, anda dpt RM380 buta2 je.... Itu belum untung jualan.
Letak le pasangan anda.

Nak tau lebih lanjut? Sila layari:

http://www.jutawanceramic.com/shah77

Boleh je hubungi saya Shahrul: 013-4704844

shah77
Newbie
Newbie

Posts : 1
Join date : 2009-04-13
Age : 39

View user profile

Back to top Go down

Re: Ceramic

Post  crazzycat on Fri Nov 27, 2009 4:52 pm

i didn't hear about it, tnx bom

crazzycat
Newbie
Newbie

Posts : 5
Join date : 2009-11-27

View user profile http://www.3ddigitalwallpapers.com

Back to top Go down

View previous topic View next topic Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum