PL Supergel Original - www.ubattenagabatin.com

View previous topic View next topic Go down

PL Supergel Original - www.ubattenagabatin.com

Post  myidaman on Tue May 03, 2016 12:43 am



Jangan risau, kami menawarkan PL SUPERGEL bagi membantu menyelesaikan masalah dihadapi! Insya Allah

Anda tidak diketawakan lagi..Isteri pasti sukakan suaminya tahan lama !!

Kami menerima permintaan yang tinggi bagi PL SUPERGEL termasuk pembelian berulang (repeat buy) dari pengguna-pengguna yang berpuashati dengan produk ini !

Khas untuk wanita para isteri dan yang akan mendirikan rumahtangga, kami telah menerima banyak permintaan dari anda semua dalam mendapatkan produk-produk intimasi suami isteri. Sehubungan itu, untuk keselesaan kaum wanita, kami telah mewujudkan khas laman web yang dikendalikan oleh kakitangan wanita kami. Silalah berkunjung ke laman web tersebut:-


Terima kasih kepada yang telah membeli. Anda akan terima sms berserta kod tracking Poslaju setelah ianya dihantar nanti. Semua ini kami lakukan agar anda yang membeli akan menerima produk-produk yang dibeli dengan segera & selamat sampai! Pada yang berminat, rebutlah tawaran hebat ini sementara stok masih ada! Hanya dengan beberapa klik sahaja demi untuk kebahagiaan rumahtangga anda!








PL SuperGel menawarkan satu cara mudah dan selamat untuk menghentikan Pancutan Pramatang/Ejakulasi Awal (premature ejaculation) - TANPA PIL KAPSUL, TANPA SEBARANG ALAT YANG MENYAKITKAN, TANPA SUNTIKAN - Hanya Dengan SAPUAN LUARAN Gel - 100% herba Asli - Tanpa ubatan kimia. Ianya mendatangkan hasil segera sebagaimana fungsinya dalam membantu mengatasi masalah cepat pancut!











Produk ini disahkan bebas dari bahan aktif KIMIA melalui analisis makmal yang berprestij CEPP (Engineering Chemical Pilot Plant) UTM.







Kesan daripada penggunaan PL SUPERGEL yang betul mengikut saranan yang diberikan:
Tahan Lebih Lama Sehingga 3-8 Jam
Menikmati Sepenuhnya Kelazatan Seks
Anda Bebas Menusuk Masuk Ke Dalam Faraj Dari Pelbagai Arah Mengikut Kesukaan Tanpa Perlu Tertahan-Tahan
Isteri Mencapai Klimaks Sehingga 3 Kali


CARA GUNA PL SUPERGEL (Tiga Peraturan Cara Guna & Yang Mana Sesuai Dengan Anda)




Cara 1:
Ambil 3 sukatan sapu urat bawah dagu dan takok sehingga kering. Tunggu 2 jam lagi lama lagi baik sebelum melakukan persetubuhan, ini adalah kegunaan biasa yang boleh tahan lama sedikit daripada tidak guna langsung.

Cara 2 :
Ambil 3 sukatan sapu keseluruhan kepala zakar, urat bawah dagu, takok dan kepala sekali sehingga kering tunggu 2 jam lagi lama lagi baik. Ini dapat bertahan lebih lama lagi daripada kegunaan pertama.
Cara 3:
Ambil 3 sukatan sapu keseluruhan kepada zakar, biar kering (tunggu 2 jam) lepas itu ambil 2 sukatan sapu sekali lagi biar kering dan tunggu 1 jam setengah lagi lama lagi baik. Ini memang sukar untuk keluar mani, kalau basuh dengan sabun sekali pun memang sukar untuk keluar kerana kepala zakar anda sudah ada 2 lapisan Gel dan ianya boleh bertahan sehingga 2 hari.



PERHATIAN!!!
PL SUPERGEL tidak mempunyai sebarang kesan sampingan kecuali anda akan terasa berangin pada zakar anda, ini adalah perkara biasa kerana salah satu kandungannya ialah daun pudina untuk membantu penyerapan ubat ke dalam kulit.
Selepas anda sapu dan menunggu selama 2 jam (lagi lama lagi baik), selama tempoh tersebut sekiranya anda ingin kencing anda boleh membasuh zakar tetapi hanya menggunakan air sahaja TANPA SABUN kerana sabun akan menghilangkan gel tersebut.
PL SUPERGEL ini juga mempunyai rasa pahit kerana ianya adalah berasaskan tumbuhan herba 100%. Oleh itu anda dinasihatkan supaya membasuh dahulu zakar dengan air biasa TANPA SABUN untuk menghilangkan rasa pahit itu.




SOALAN YANG BIASA DITANYA

1. Siapakah golongan yang sesuai menggunakan PL Supergel ini?
Disyorkan hanya untuk lelaki/suami yang mempunyai zakar yang sihat/normal sahaja tetapi sering mengalami pancutan pramatang (PE) semasa mengadakan hubungan seks.

2. Bagaimanakah ianya boleh dibandingkan dengan yang lain?
Ianya hanya menggunakan bahan 100% semulajadi, malah anda boleh mendapatkan kebaikan lain di mana herba-herba ini akan membantu menyihatkan bahagian sulit anda. Ianya SAMA SEKALI TIDAK MENGGUNAKAN GAMBIR SARAWAK.

3. Adakah ianya akan meninggalkan kesan berminyak?
Tidak, PL Supergel adalah berasaskan air dan ianya direka khas untuk menyerap segala nutrien ke dalam kulit anda serta-merta.

4. Adakah PL Supergel selamat digunakan untuk oral seks?
Ya! PL Supergel adalah selamat untuk oral seks kerana ia tidak mengandungi sebarang bahan kimia atau bahan sampingan petrokimia, pewarna tiruan @ pewangi. Ini menjadikan PL Supergel sebagai produk paling selamat dan efektif di pasaran sekarang ini. Namun begitu, ianya mempunyai rasa pahit herba dan ianya hilang setelah dibasuh dengan air sahaja tanpa sabun.

5. Bagaimanakah ianya berbeza dengan pil?
PL Supergel direka khusus untuk menembusi kulit zakar anda hingga ke dasarnya untuk memberikan kesan yang segera. 95% daripada bahan-bahannya akan meresap masuk ke kawasan tujuannya berbanding dengan pil yang hanya berfungsi 10-30%.


TESTIMONI DARIPADA PENGGUNA

Pengguna 1 : Malam pertama (lepas nikah) saya tergelincir awal tidak sampai 2 minit. Isteri ketawakan saya & saya tersipu-sipu malu. Bersyukur.. sehingga ke hari ini saya tidak pernah tewas lg uuuu! Malah ikatan rumah tangga kami semakin bahagia mana taknya asyik senyum jer tiap-tiap hari. Isteri pulak makin sayang . Sekarang pergi kerja pun seronok, senyum dan sentiasa berfikiran positif dengan semua orang hu hu hu Amien. 016-700 XXXX, JB.

Pengguna 2 : Perghhh....., dengan PL SuperGel setengah jam mendayung...tapi x sampai ketepi..hu hu isteri saya cakap sambung esok je la bang.......UTM, JB.

Pengguna 3 : Kawan kenalkan PL SuperGel kepada saya tetapi ketika itu saya anggap perkara ini remeh dan dengan rasa ego saya mengatakan kepadanya tak pe lah. Tetapi apabila berfikir sejenak, tidak salah mencuba. Akhirnya, buat pertama kali isteri saya mengucapkan terima kasih kepada saya. Dia tersenyum. Selepas saat itu saya tidak pernah tewas. Hidup kami semakin bahagia. 012-760 XXXX Permas Jaya
Pengguna 4 : Memang berkesan sungguh PL SUPERGEL ini , yang terbaik setakat ini yang pernah saya gunakan PL SUPERGEL, macam malam pertama . Bayangkan sehingga isteri saya kepenatan. memang tak rugi saya belanja untuk beli PL SUPERGEL ini. terima kasih bro” En. Nordin , Taman Dahlia ,PG.

Pengguna 5 : PL SUPERGEL ni memang hebat,bayangkan sampai isteri saya mengaku kalah , Inilah pengalaman pertama saya ‘berdayung’ dimana isteri saya mengaku kalah, anda mesti cuba PL SUPERGEL” Kata EN. Ahmad , Johor Port, Pasir Gudang.

Pengguna 6 : Saya menyesal lambat gunakan PL SUPERGEL ni, sebenarnya saya dah beli sebulan tapi tak yakin nak cuba.Bila kawan sya kata bagus barulah saya cuba.Puuh memang bagus dan power PL SUPERGEL” Kata En. Said, Tmn.Rinting ,PG

Pengguna 7 : Aku rasa bangga dengan Pl SUPERGEL ni, bini aku terkejut…abang lain macam aja malam ni, ada pakai apa-apa ke. “En. Nan ,Tmn. Kota Masai,PG

Pengguna 8 : Saya amat berpuashati dengan PL SuperGel ini dan hasilnya amat memuaskan. Isteri pelik dan gembira puas melihat perubahan saya (dia tak tahu). Bilal, JB.


RM50


CARA NAK ORDER : 013-3066540 WHATAPPS/SMS/CALL



Buat bayaran melalui cara-cara berikut: *Mesin ATM / Kaunter / Internet-Banking / Maybank2u dan lain-lain ke akaun di bawah:


MAYBANK

5122 6806 0093

CIMB

7042765243

PUBLIC BANK

4702 6594 35

BSN

0114 1290 0008 5491

BANK ISLAM

12092 02281 0552

RHB BANK

16202700084814

BANK RAKYAT

220806174867

* Nama : Mohd NAzaruddeen

* H/ Phone : 013-3066540 WHATAPPS/SMS/CALL

*Selepas transfer, smskan nama, alamat penuh , nama produk, jumlah wang


http://www.ubattenagabatin.com/plsupergel.htm


http://www.ubattenagabatin.com/plsupergel.htm


http://www.ubattenagabatin.com/plsupergel.htm

myidaman
Lord
Lord

Posts : 737
Join date : 2011-12-03

View user profile

Back to top Go down

View previous topic View next topic Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum